Hoe kunnen wij u helpen?
Bij Binona hechten wij een veel waarde aan het bieden van goede service aan onze klanten. U bent bij ons in goede handen, wij helpen u graag op een manier die bij u past.
Veelgestelde vragen
BESTELLEN
Past mijn bestelling door de brievenbus?
In de meeste gevallen wel, het is wel afhankelijk van de hoeveelheid hijabs die je bestelt.
Hoelang duurt de verzending?
Als je de bestelling voor 14:00 uur hebt geplaatst, word je product nog dezelfde dag verzonden (behalve op zondag), tenzij anders aangegeven.
Verzenden jullie Binona hijabs ook naar België?
Ja, dit is geen enkel probleem.
Mijn bestelling is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Niets aan de hand, je hebt een bevestiging van verzending in je e-mail gekregen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan PostNL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces, je pakket wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je jouw bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je graag verder.
BETALING
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Binona?
Bij Binona kun je eenvoudig betalen met iDeal, Creditcard, Mister Cash en middels een bankoverschrijving. Wij berekenen geen kosten voor betalingen.
Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Alle betalingen op onze website worden verwerkt via onze betalingspartner Mollie in een veilige omgeving. Daarnaast gebruikt onze website HTTPS & SSL dit zorgt ervoor dat uw gegevens en order informatie versleuteld wordt verstuurd.
Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, voor betalingen op Binona.nl berekenen wij geen extra kosten voor uw bestellingen.
RETOURNEREN
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Dat kan, je hebt tot 14 dagen bedenktijd om je bestelde product(en) te retourneren. Vul hiervoor het retourfomulier volledig in.